Friday, April 18, 2008

haunted forest...

the amazing course goes through long stretches of shaded singletracks, within trees that look like theyr'e out of a movie or somthing.
the trees have this mangroves hanging off them. it is so cool looking.
the venue is probably the biggest in the bike industry, with new bikes being introduced even before they get to the big exhabitions, like eurobike and such.

4 comments:

נועה באר said...

היי חנוך....
רק רציתי לאחל לך חג שמח... אל תשכח לאכול כשר... ותלמד שם את כל האמריקאים איך עושים את ליל הסדר... אני לא מאמינה שכבר חודש עבר... הזמן עובר לי מזה מהר... רק עוד חמישה חודשים... לפחות אתה ניהנה שם... הנוף נראה מדהים!!!! גם אני הולכת למחנה... איזה באסה שאין הרבה בנות שם... אני אהיה תקועה עם הבנים... לא נורא... מתרגלים... טוב... חפרתי מספיק... תשמור על קשר... ותקרא שם לכולם את הצורה!!!
נועה

Anonymous said...

blkbfda

Anonymous said...

היי חניני! מה נישנמע? אני רוצה לבוא לשם ולרכב איתך... הטח נראה מגניב לאללה... טוב חג שמח!!! אנחנו כבר בפסח כאן, אבל אתה לא חייב לאכול כשר אתה בחו"ל... תמשיך לכייף! תעשה חיים! מקווה שאתה נהנה... ותגיד, מי כל האנשים שאתה מצטלם איתם? מאיפה אתה מכיר אותם? טוב תדבר איתנו! אורן עכשיו נרשם לבלוג שלך אז הוא יתחיל להגיב לך גם, חג שמח ביי ביי =]

Anonymous said...

מנשמע חנני?!
איך הולך באמריקה? אתה קורע אותם כמו שהבטחת לנו?
בחרושים יש קצת בעיות הרבה נפצעים כולל אותי,לפני שבוע ויום אני רכבתי עם עמרי ונפלתי בסיבוב נפתח לי כל העור מתחת לברך שמאל,רופא מטומטם לא תפר לי את הבך כמו שצריך וכניראה אני עובר ניתוחון קטן,אני מקווה שאצא מזה מהר.
אני ועמרי התחרנו בוולוו צ'אלנג' ניסנו לטחון חזק ובסוף הגנו 15 מ 20 כולם שם תותחים וקיבלנו ניסיון לתחרויות הבאות.
אני ועמרי משקיעים הרבה מאוד, רוכבים ביחד עוד שניים שלןשה אימונים נוספים בשבוע.
תחזור מהר כי אני מתגעגע ואני רוצה שתגיד לי כבר מתי אני מחליף אופניים.
תנצח את כולם דיר באלק אתה חוזר בלי איזה 10 גביעים והמתנות בישבילנו,
אוהב אותך מאוד,
אורן אלמוג.