Wednesday, April 30, 2008

flagstaff, arizona....

this town is so calm, we had to join the atmosphere, by going to cofee shops every day, and reading some local papers... you know, blend in.
this is dave. he is one fast dude. he works in a bike shop downtown, and he showed us around some wicked trails. cheers...
the altitude here is about 7000 feet, but climbing out of town takes you to about 9000 feet (almost 3000 meters), and in the begining of the ride, we were huffing and puffing, almost going sideways... the climb was worth the fast and technical downhill, and the snow patches we rode through. swwweeeeettt!

2 comments:

נועה באר said...

היי חנוך...
אין לך מושג כמה אני מתה לרכב במקומות שאתה רוכב... יער חורשים מתחיל להיות משעמם... יום שישי שעבר הלכתי עם חברים ליער וירדתי את הוולרייד... אני שמחה שלא מתתי... היום הייתה תחרות הגמר של בתי ספר... הגעתי שוב שנייה... זה כבר משעמם... לא נורא שנה הבאה אני אנסה להגיע ראשונה... המחנה אימונים היה סבבה.... גם קצת משעמם... שמתי לב שבזמן האחרון הכל משעמם לי.... זה משעמם... טוב... תמשיך ליהנות (זה העיקר) כבר התחלנו לספור את הימים עד שאתה חוזר כאן... רק עוד 4 וחצי חודשים... יאללה ביי

CHANOCH REDLICH said...

נועה חמודה... שמח לשמוע ממך. תחום האופניים הוא לא תמיד מעניין, בעיקר כשמתאמנים חזק. אני מציע שתמצאי חברים שרוכבים ותמצאי עוד מקומות לרכוב בהם. בן שמן, מרכז מירב וכרמי יוסף... וגם סתם טיולים באזורים שונים. זה יוסיף לך עניין ואפילו יכולות טכניות משופרות. מתגעגעים? אני אחזור בספטמבר, ותזהו אותי לפי הקרחת.חחחח ביי