Friday, April 25, 2008

for all you bike lovers...

this is a one of a kind intense M1 tandem bike, with shimano air gearing system, and two(!!) discs up front. it was specially made for a father and son, by the intense guys, and was recently sold on Ebay, for 18,000 dollars. here it is, in one of the coolest bike shops i have ever seen. its called- over the edge, and its located in fruita, colorado. the trails here are sick!! we ride as much as we can, and have fun as much as we can... ohhh, life is hard!

2 comments:

Anonymous said...

היי חני! מה קורה?! שלשום בצהריים חזרנו מהמחנה! היה כל כך כיף! רק אני אורן ואסף בחד והיה לנו מערכת סטריאו! התחלנו בשיחה עם גל ואילן, אני מאמין שאתה יודע אבל זה מחולק לארבע קבות, קבוצה 1,2,3,4 שקבוצה ארבע הם החזקים ואחד החלשים, שיבצו אותנו בקבוצה 2... ישר עיקמתי עין חשבתי שאנחנו חזקים יותר, בקיצור, היה אימון והיה לי ממש ממש קל, אז החלטתי לעבור לקבוצה שלוש, הם סוסים, החזקתי איתם בקושי, הייתי שם מהחלשים, אורן ואסף לא עברו איתי אבל לא נורא גם ככה לא היה כוח לדבר שם... ביום השני שלי בקבוצה שלוש, קרתה תאונה, מכונית באה מהר בסיבוב בשטח ולא ראינו אותה שני רוכבים נכנסו בה, אחד ריסק את השמשה ואף קדימה והשני קלט את המכונית ברח הצידה והמכונית נכנסה לו ברגל ובצלעות... הוא דיי בסדר כמה ימים בלי לרכב דימום קל ברגל... אבל השני ריסק ת'פרצוף, חתך את האף וכולו מלא מלא תפרים... כל השאר בסדר. ואתמול, ביום חמישי, לא היה אימון היה תחרות, ידעתי שיהיה לי קשה כי זה לפי גילאים והרבה משם היו ברמה שלוש, חזקים ממני, עוד שתים יחסית קטנים פיזית, אסף, אורן ועוד בת מרמה שלוש, רציתי לקחת חמישי, כאילו רק אחרי אלו שברמה שלוש, לקחתי שישי, עקפתי את הבת בתחרות ממש ממש ממש צמודה, ממש במטר האחרון היה לנו פייט קשה היה ספרינט סיום ממש קורע של איזה מאה מטר ישר מהיציאה מהסינגל שהיא יצאה לפני, היה אחד קטן כזה שעקף אותי, אבל יצאתי ממש מרוצה! זה מה שחשוב! היה כיף ונתתי את כולי אז אין לי רגשות אשמה, וזהו, מקווה שאתה ממשיך להנות לוקח מקומות, תעדכן אותנו! אתה אף פעם לא עונה הפעם כן!! מתגעגעים אליך, תשיב לנו תשובה!!! ביי ביי =]

CHANOCH REDLICH said...

היי גבר, מה קורה? אני שמח לשמוע על כל הכיף שאתם עושים, ושמח שאתם עוקבים אחרי הבלוג שלי. אני קורא את כל ההודעות שלכם, רק לא תמיד יש לי מספיק זמן ליד האינטרנט כדי לענות. המחנה אימונים יתן לכם קפיצה גדולה ביכולת, גם בראש וגם בגוף. תמשיך לתת בראש, אל תתפזר, ותהיה מרוכז, ואתה תהיה הרוכב הכי חזק שאתה יכול לדמיין... זה לוקח זמן הספורט הזה, אז תתאזר בסבלנות.. חנוך