Friday, July 4, 2008

coast to coast. israeli style.

today we got to vancouver, and i am about to ride with yariv, an ex-team mate from israel. he lives here with his wife inbar, also an ex-team mate of mine. we are going to ride some north shore stuff. it will be awesome.
meanwhile, we went down town on the bus. my father didn't appreciate it that much, i guess.
and now its official- i crossed the states, from the west coast to the east coast, and then got back from canada's east coast, to canada's west coast- all in my mobile home- IN THREE AND A HALF WEEKS!! take that- global warming!

2 comments:

נועה באר said...

היי חנוך..
נחש מה?? היום הייתה את התחרות של הליגת ילדים ואני ניצחתיייייי!!! עקפתי את כל הבנות ואפילו את עדי.. ובכללי גם עם הבנים הגעתי רביעית.. היה כל כך כייףף בור בארי זה כזה מסלול כיף ניהניתי כל כך למרות שהיה חם..
מה קורה חוצמזה? מה חדש בדרכים? הקיץ הזה הולך להיות כל כך מטורף אין לי שנייה פנויה חח.. בכל מקרה תמשיך להינות ותמשיך לעכדן אותנו במה שקורה שם.. בייי

CHANOCH REDLICH said...

כל הכבוד!!! איזה יופי שניצחת! וגם ממש חשוב שנהנית תוך כדי. מגיע לך לנצח- את משקיעה המון. יופי. השמיים הם הגבול... תמשיכי להתאמן ברצינות, ועוד תראי כמה חזקה את יכולה להיות. הטכניקה של חורשים עוד תעשה ממך אלופה... נהדר
חנוך