Friday, July 18, 2008

hump a tree.

you know you like it!
my father had a good time indeed.

3 comments:

Anonymous said...

סבתא את גם יכולה לירכב על האופניים כל הכבוד לרוכבי הבלוג סבא וסבתא שמעתי שאתם חוזרים ביום שני וסבא גיא רוצה שתיקנה לו תיק לכיתה א מיתגעגע ואוהב דור

הי חמודים אנחנו ישנים היום אצל גיא ודור גיא ויהב היו נחושים בדעתם
מה שיצא זה שאני אמורה לישון במיטת ספידרמן של דור..
כמעט ולא יצא לי להכנס לבלוג ומאוד מרגש לראות אתכם מאושרים כל כך.
חנוכי מתגעגעת אליך. כשתחזור נהיה שכנים וזה אחד מהרווחים של המעבר
בקיצר אבא . תחזור כבר ונצא לרכב.
נשיקות אוהבת עד סוף העולם ובחזרה . קרן.

CHANOCH REDLICH said...

אז מה, הבלוג שלי הפך ללוח מודעות בין האחים שלי להורים שלי? מה קורה פה? מיטה של ספיידרמן זה מעולה... גם אני ישן על מיטה כזאת. ממש נוח. תפסיקי להתלונן

CHANOCH REDLICH said...

דוד דור, מה קורה? סבא וסבתא חוזרים, עם מתנות חמודות לכולם. איזה מגניב, הא? אל תדאג גיא, סבא יקנה לך תיק לכיתה אץ אני מכיר אותו, הוא לוקח את כל הנכדים לקנות תיק לפני העליה לכיתה א. נשיקות לכולם. דוד חנוך