Wednesday, May 28, 2008

somtimes....

its a little lonely here in the motorhome. usually at night, after the streets are empty of cars and people. after i get back from friends, or from an evening ride. when all that is left is to go to sleep... then it feels a little lonely. no one to speak to, or share the day's adventures with. even on a regular day, when nothing really happens. "got up, went to the coffee shop, rode my bike, went to the movies, had dinner..."- your regular everyday stuff. being alone on the roads is a big adventure for one to take upon himself. boooooo hoooooo.

2 comments:

Anonymous said...

שלום חני =] מה קורה? איך אצלך? מה חדש? אצלנו דיי שום דבר, אני מתאמן הרבה מאוד, היום רכבתי עם גיא, הרכיבות איתו ממש משפרות אותי! לא בכוח, בטכניקה, הוא בוחר מצויין קווים, יש לו ראש של רוכב דאון היל, היום עשיתי את הבדואי (הסינגל שמדדנו זמן ואתה עשית ב-40 שניות) ולקח לי 46 שניות! זה ממש טוב, תמשיך לעלות לך במשקל כשאני יורד ומשתפר וכשתחזור לארץ אני אקח אותך כמו כלום! ;) בכל מקרה קצת נחמד לדבר איתך מידי פעם, מתגעגעים אליך מאוד! תחזור כבר! ביי ביי, עמרי

CHANOCH REDLICH said...

אהלן גבר... תמשיך, תמשיך ללכלך, ואני אחזור ואתן לך בראש, אתה לא תבין מאיפה זה בא לך. זה היה 39 שניות, על אופניים שאני לא רגיל אליהם. חכה חכה שאני אחזור.... חחחח חוץ מזה אני שמח שאתה משתפר. להתאמן עם גיא זה רעיון מעולה. מה שאתה צריך זה מישהו שגם יותר מהיר בעליות, כי שם מנצחים תחרויות. בהצלחה