Monday, May 12, 2008

the clean look of a single speed...

nothing can beat the simplicity of the thing.
mark was there all the time, through the tiring process of taking three bikes apart, and building them all together into one happy vintage. thanks for everything, mark.
'been having some issues with my new rear race x light wheel. don't get me wrong, theyr'e very reliable and strong. but this specific wheel keeps on getting out of true, and now i broke a spoke!!
i was riding up (!!) a hill' on a 4x4 road, and it just snapped. i'll see what i can do about that.

4 comments:

Unknown said...

אהבתי את הגריפים הירוקים. כמה האופניים שוקלים כעת? אגב אין לי את המספר פלאפון הנייד שלך אז בבקשה תשלח לי אמייל עם הפרטים. וחוץ מזה אם תהיתה קקה לחזור לשיגרה ... הכל זז כל כך מהר ואני שוב צריכה להסתגל ... טוב מותק :-) נשתמע בקרוב

נועה באר said...

היי חנוך... דבר ראשון אני לא מאמינה איך אתה מצליח לרכב על סינגל ספיד... אבל בכל מקרה... בהצלחה עם האופניים...הכל פה הולך כרגיל.. אתמול היה יום קשה... היה חם.. ואתה מכיר ימים כאלה שכלום לא עובד? אז זה מה שהיה לי.. אני צריכה לעבור סוויץ' רציני של מחשבה.. להיכנס למוד (כמו שאיתי אמר לי) זה קשה... אבל זה יגיע (אני מקווה) טוב.. תיהנה ותמשיך בלי פציעות כמו שאתה עד עכשיו.. מתגעגעת..
נועה

Ofriki said...

היי חנוכי,
אמרת שתתקשר אלי בערב ובסוף לא התקשרת...
דבר ראשון תמסור ד"ש ואת אהבתי לליאורי, אני בטוחה שכייף לכם ושהוא מבשל לכם אוכל מעולה,
אני חייבת להודות שכל הזמן הזה הייתי בטוחה שהאופניים שלך הם אלה ש"סוחבים" אותך בעליות של כביש
4X4
אבל מתברר לי שלמעשה אתה הוא זה שסוחב את האופניים, לא פלא שהם לא עומדים בזה ונשברים, אפילו הם לא יכולים עלייך!
התחלתי להקליט סקיצות באולפן של אורי הגיטריסט שלי, ובינתייים הולך טוב, יש לי הופעה ביום שישי הקרוב.
התחלתי לגהק עכשיו וזה לא מפסיק!
אני מקווה שזה יעבור עד ההופעה
נשיקות
- עופרי -

CHANOCH REDLICH said...

קרן, מה קורה מותק? האופניים שוקלים 8 קילו ו900 גרם. מרגישים קלילים מאוד...
הטלפון שלי- 013-1-8183573461

נועה... ימים כאלה יש לכולם. אני שמח שאת מקשיבה לאיתי. הוא יודע מה הוא אומר. לפעמים זו עייפות, ולפעמים זה אפילו מצב רוח. העיקר ההמשכיות, והעקביות. בהצלחה