Sunday, May 25, 2008

riding day...

scott was very happy to get some vintage eyewear from oakly, so the ride started on a happy note. we were both nailing it on our race ready singlespeeds, and the weather was perfect. so were the trails...
'till we hit a wall of snow.... we had to back track, but the downhill was awesome, with great traction and hundreds of turns.
in the afternoon i was a shuttle driver for greg, jackson and moly, who was ripping it on greg's new bike. it was muddy in the afternoon, so i was happy that i got my ride in the morning.
i am hungry as hell. food time.

4 comments:

Anonymous said...

חנוכי אני רואה שאתה נהנה ואני נזכר בטיול שלי ואפילו קצת מקנא. כיף לראות את השינוי שלאט לאט חל בך.
לפעמים הדרך חשובה לא פחות מהתוצאה.
נתתי את הטלפון שלך לחבר שנוסע לארה"ב ורוצה לקנות אופנים הוא רוצה להתייעץ איתך קוראים לו שרון והוא בגילי ורוכב אתי.
תודה אחן

CHANOCH REDLICH said...

חני, מה קורה? האמת שהייתי קטן כשאתה היית בטיול שלך, אבל אני זוכר שהתגעגעתי אליך, ושרציתי שתביא לי מתנה... השינויים כאן קורים לאט אבל בטוח. אני מאוד שמח לראות אותם קורים. אין בעיה, שירים אלי טלפון, ושיהיה לו סכום גדול, נוכל לארגן דברים מעניינים... חחח
חנוך

Anonymous said...

היי חמוד.אני מתרגשת מזה שאתה לומד להסתכל ימינה ושמאלה,והכי הכי שאתה מודע לזה.הזדמנות כזאת ניתנת כנראה פעם אחת בחיים.קח אותה בשתי ידים מלוא חופניים. אוהבים את מה שאתה עושה ואפילו קצת מקנאים.מחכים כבר להתראות. נשיקות אבא ואמא.

CHANOCH REDLICH said...

אבאמא, מה קורה? אני מדבר אתכם בטלפון כל כך הרבה, שאני שוכח שאתם עוקבים אחרי גם בבלוג. כן, אני אכן נהנה ומסתכל לצדדים, ומאוד כיף לי. העיירה הזו כיפית. יכולתי בקלותלגור כאן, רק שיש להם שלג חצי שנה, ואני לא אוהב שקר לי. נשיקות