Wednesday, March 26, 2008

where i am...

no, i am not a wizard.
alright, so thats where we stand: car? ready. food? yep! bikes? ready. laundry- done. battaries for camera- filled. books for the empty hours? ready to be read. car magazines? loads. fuel- full. LPG- full. water- check. holding tanks- empty. one rider- ready for the roads ahead... but looking, well, a little strange.

its my happy face~~~! comes morning time, and off i go to the venue of my first national montain bike race of the season: fontana.

from there, on monday, i am driving to pheonix AZ, for the second race... desert- here i come.

now you understand the face.

3 comments:

Anonymous said...

בני אהובי!
אני כל כך שמח לראות את האושר קורן בתמונותיך וברור לי שאתה בהיי...
אתה מוכן חומרית ליציאה לדרך,הרכב והאופניים מוכנים,אבל אתה צריך להיות מפוקס עם עצמך,להתכנס פנימה ולחשוב על עצמך ועל גופך.
הרכיבה בה היתייבשת מחוסר שתייה מרמז על כך.
אני ח"וח לא גוער בך,סתם "פלאסק" קטן וזהו...
מאחל לך רק טוב והצלחה.
אבא

Anonymous said...

הי חנוך נראה כי זה הזמן שלך להנות, ואתה עושה את זה בגדול. שיהיה בהצלחה בתחרויות, תראה להם מי אתה ומאיפה באת...
עידית

CHANOCH REDLICH said...

תודה, אבא ועידית. אבא, אכן ההתייבשות היתה לא במקום, ואני בעצם סוחב עדיין את ההשלכות שלה. איני במיטבי כלל. אבל אני מקווה שעד יום שבת אהיה מוכן להתחרות. אין לי ברירה... התחרות כבר שולמה מראש...חחח
עידית מותק- תני בראש ביורופה. אוהב אותך.