Thursday, March 20, 2008

the truth...

got this from some kids that i train.... i swear, i never touched them.
anyway, went to renew my californian driver's license. i am telling you, the system here is a joke! i had to answer an 18 question exam, and not make more than 3 mistakes. ofcourse i made 4. so the guy tells me: answer these 2 right, and you get your license...". so i said "what is this, some kind of a game show?". anyway, i passed with honors, and now its legal for me to run over people.

1 comment:

Anonymous said...

חניני! מה קורה י'אמניק? אנחנו קנינו לך אתזה לא יכולת להזכיר אותנו? אז מה חדש פה? אני סוף סוף קניתי את ה-8500!!! הם מדהימות! אני מאוהב בהם! אורן כרגיל ממשיך להיפצע, לא משהו חמור במיוחד אבל הוא מושבת לקצת זמן, אני ממש ממש מקווה שהוא יבוא למחנה אימונים ביום שני הבא, אני ואסף נרשמנו, ניצן כנראה סייף את העונה, הוא לא יחזור הוא פצוע קשה בצלעות הוא לא מתאמץ, נקווה לטוב וגם אוריה לא חזר ולא יצא לי לדבר איתו הוא אף פעם לא זמין בנייד שלא... וזהו פחות או יותר, נעדכן אותו כבר אם יהיה משהו מיוחד, בהצלחה! זה עמרי כהן אם אתה זוכר ;) ביי ביי