Monday, March 17, 2008

my america...

what can i say?

4 comments:

Anonymous said...

איזה נוף ואיזה וואן,וואהו !!!
תסדר לנו את המיטה הזוגית,אנחנו כבר קופצים....
א.א

Ofriki said...

חנוכי,
איזה יופי של שקיעה צילמת. ממש עושה חשק להיות שם
טרמינל ז'טם איי לב יו טרמינל, גם אני רוצה לצאת מהטרמינל ולמצוא את עצמי בחו"ל ....
מתגעגעת
- עופרי -

Unknown said...

היי חנוכי
איזה מראה שובה עיניים. לחשוב שאני אגיע בעוד 3 שבועות ל א מ ר י ק ה חלמתי על הרגע הזה במשך 4 שנים. כל שנה תיכננתי להצטרף אך זה לא קרה והשנה ... אין לי מילים. אגב חנוכי אישרו לי את החופשה לאירופה ללא שום קושי(לתדהמתי הרבה) כך שאני אגיע אחרי מחנה אימונים . חוויה בלתי רגילה שתתחיל באירופה ותסתיים בחופשה בלתי נשכחת ...
קרן

CHANOCH REDLICH said...

תודה לכולכם...
א.א- אהבתי, קיצור מגניב לאבא\אמא
עופרי, זוהי בעצם הזריחה שרודפת אחרי המטוס, אגב,ללא הצלחה...
וקרן, יאללה תני בראש באירופה.