Wednesday, June 18, 2008

its all about the family.

my parents are here!!! last time i saw them was more than three months ago, but we have talked on the phone so much, i felt like i was with them most of those months.
we will go to the city today, and will start moving north by the end of the week. it will be sooo nice n-o-t to drive the RV, but be driven. i will be able to walk around, while my father is driving.
and the weather has been great. it all comes together, you see? and, ofcourse, my mother's cooking!! no more blend rice!! no more chicken breast with almost a hint of some taste!!
i feel this is going to be great.

5 comments:

Anonymous said...

שלום שלום שלום לתיירים החדשים גם אתם תפתחו בלוג משלכם ???
יש לכם ד'ש מעוגי ששבר לכם את הפלזמה מזל שקניתם חדש בדיוטי
אוהב אחן
לסבא סבתא וחנוך היקרים אני אוהב אותכם מאוד וכולם מיתגעגעים מאוד וגיא הסקרן שואל אותי כל יום מתי אתם תגיעו מימני ומכל הנחדים באהבה דור

Anonymous said...

חני! =] מה קורה גבר? איך באמריקה? מגניב לך לפגוש ת'הורים =] בטח מזה מתרגשים אהה? יש לי כל כך הרבה לספר לך... אבא השפיץ שלי קנה לי גלגלי אימונים, ובזמן שהרכבנו אותם ברשפון פגשתי את קרן וגלשנו לדבר עליך קצת... היא ממש נחמדה! (ד"ש אם את קוראת את זה...) בכל מקרה, אמא שלי חזרה מארה"ב עם הפולאר שלי =] הוא מגניב, עוזר מאוד, ביום ראשון, בידיוק אחרי שהרכבנו את הגלגלים ברשפון נסענו אני ואורן משם לחורשים, ובחורשים פגשנו את תום! הוא ממש אחלה ורכבנו איתו, דיברנו עליך ועל תזונה, מה לאכול לפני ואחרי אימון ועוד כל מיני... אני ואורן נותנים בראש, אתה לא תאמין איך התקדמנו מאז שעזבת! תחכה לך הפתעה שתחזור אז תתחיל להתאמן! המחנה אימונים שלנו כנראה יהיה בכרמי יוסף, רכבתי שם, מקום מדהים! טוב חניני! דבר איתנו! מתגעגעים אליך שיפרתי ל-44 בבדואי! אני מתקרב אליך! תמשיך לרכב ולהנות במלוא מובן המילה י'כריש ;) ביי גבר =]

Anonymous said...

בוקר טוב חזרתי עכשיו משעתיים סינגלים בחורשים היה פגז .
השבילים והעצים מוסרים לך ד"ש.
אחר הצהריים אני עם קרן והילדים ברכיבה בירקון כמו שאתה קורא אנחנו מתאמנים לשובך .
אני בטוח שאחם עושים חיים בהרפתקה הגדולה שלכם תהנו ללא הגבלה.
אחן

Anonymous said...

סבא וסבתא עוגי מיתגעגע מאוד והוא מקוה שתחזרו באהבה עוגי ודור וגיא

CHANOCH REDLICH said...

חן, דור ,גיא ותמי...
אהלן לכולכם. אתם ממש מתגעגעים הא? טוב, לא נורא- עוד מעט אנחנו חוזרים. הטלוויזיה נשברה? הו לא!! עוגי השמן. דור וגיא- אתם תותחים, איך שאתם משתמשים במחשב ככה בקלות. אוהבים אתכם המון- ותבדקו אם עוגי יכול לשבור גם את המקרר, מיקרו, מכונת הכביסה, התנור, הגריל, ואת שתי הטלוויזיות בחדר השינה ובמטבח. הכלב הזה מסוגל להכל, אני אומר לכם.
דוד חנוך. השמן